ניתוח החלפת ברך – כדאי להתכונן אליו

במידה ואתם מעוניינים לעבור ניתוח החלפת ברך אזי יהיה מומלץ לכל אחד מכם לקחת בחשבון כי צפוי להיות מדובר בניתוח אשר ידרוש מכם לא מעט תשומת לב ותצטרכו להיות מוכנים אליו ובכל ההיבטים. הרי בוודאי תרצו להיות בטוחים כי הוא מתנהל בדיוק לפי הציפיות שלכם וזאת ללא יוצא מן הכלל. לפיכך חשוב להבין לקראת מה אתם הולכים.

ניתוח החלפת ברך בשיטה חדשנית עם החלמה מהירה – שיפור אמתי של איכות החיים

במידה ותבחנו זאת אזי תוכלו לראות כי ניתוח החלפת ברך הנו כזה שיוכל להיות מתומחר במחירים נוחים לכל כיס. לפיכך יהיה כדאי לכל אחד מכם לקחת זאת בחשבון וזאת בעת היותכם מוודאים כי אתם בוחרים באופציה החכמה ביותר שעומדת מולכם. כלומר תצטרכו לוודא כי אתם עובדים את הניתוח וזאת כאשר אתם מוודאים כי אינכם מתפשרים על טיבו של הרופא אשר צפוי לבצע אותו.

הרי בוודאי תהיו מעוניינים ליהנות מראש שקט בכל הנוגע להצלחתו של הניתוח שאתם צפויים לעבור. לפיכך עליכם לבחון את כל הפרטים החשובים בדרך.

האם צריך לחשוש מכאבים נלווים?

לאחר תום הניתוח אתם צפויים לקבל תרופות נגד כאבים אשר תהיינה אפקטיביות במיוחד. אותן תרופות יוכלו לאפשר לכם להשתקם מהניתוח עצמו וזאת ללא שתצטרכו לסבול יותר מידי זמן בדרך. לפיכך יהיה מומלץ לכל אחד מכם לפעול בחכמה וזאת על ידי כך שאתם בוחנים את כלל היבטים שעומדים מולכם ובצורה המעמיקה ביותר שישנה. כל אחד מכם שיעשה זאת ללא ספק יהיה שבע רצון לחלוטין.

הרי אם תבינו באילו תרופות אתם צפויים לעשות שימוש אזי יתאפשר לכם לגשת אל הניתוח בהבנה כי תהיה לכם דרך להתמודד לאחר מכן עם הכאבים שאתם עלולים לחוש.

פרופסור דרקסלר – מרפאה פרטית מובילה

במידה ותרצו לעבור ניתוח פרטי להחלפת ברך אזי בוודאי תשמחו לשמוע כי פרופסור דרקסלר יכול לסייע לכם בעניין. דרקסלר כבר ביצע אינספור ניתוחים מסוג זה בעברו והוא יודע בדיוק כיצד ניתן לבצע ניתוח מסוג זה ועל הצד הטוב ביותר שישנו. לפיכך יהיה מומלץ לכל אחד מכם לקחת זאת לתשומת הלב וזאת בעת היותכם מוודאים כי מתקבלת ההחלטה החכמה ביותר.

חייגו עוד היום אל פרופסור דרקסלר וזאת על מנת שהוא יוכל להתחיל לתכנן את הטיפול בכם. בעזרתו יהיה ניתן להבטיח שהחיים שלכם ילכו לכיוון הרבה יותר חיובי. הכאבים ייעלמו ותוכלו לחזור לשגרה שלכם.

פרופ’ דרקסלר הינו אורטופד מומחה להחלפות מפרקי ברך וירך בשיטה חדשנית עם החלמה מהירה. עבד כרופא מומחה ביחידה להחלפות מפרקים בבית חולים איכילוב, תל אביב. כיום, פרופ’ דרקסלר, מנהל את המחלקה האורטופדית בבית חולים האוניברסיטאי אסותא אשדוד.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם